tirsdag den 16. oktober 2012

Mine bønner blev vist hørt

I lørdags var jeg i Forum og jeg havde lidt sat snuden op efter at få lidt flere fletbøjler med hjem til samlingen.
 Jeg leder altid efter de lidt mere sjældne farver og 
i dette tilfælde blev mine bønner vist hørt.
Hele 22 nye bøjler blev det til og tilmed i de skønneste farver og mønstre.
Det gode ved Forum loppemarked er, at man sagtens kan have noget specifikt for øje
og være ret sikker på at finde det.  
Udover de mange nye bøjler fik jeg også lidt andet med hjem
- lover at vise det hele frem i morgen :)
 


16 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine - bare det var mig ; )

    SvarSlet
  2. Dine bøjler er bare så fine... tak for hyggelig snak :-)

    SvarSlet
  3. De er så fine de bøjler - kan huske jeg en gang selv lavede sådan nogle

    SvarSlet
  4. Så fine, har skabet fyldt med dem min oldefar i sin tid lavede til mig. Måske de skal frem i dagens lys igen. Sådan er det med de ting, der har fulgt en gennem hele livet, man glemmer at se værdierne og skønheden i dem. Tallerkenrækker og amagerhylder er lige fundet frem fra loftet.

    SvarSlet
  5. De sååå smukke.. jeg tænkte på hvor sover du henne? kan ikke rigtig se nogle seng på dine billeder?

    SvarSlet
  6. Hold da helt fast, det var ikke så lidt og sikke nogle lækre farver du har fundet!

    SvarSlet
  7. 22!!! Å så heldig du er, og så utrolig flotte de var:))

    SvarSlet
  8. Hvor sjovt at se. De er rigtig flotte. Jeg har faktisk prøvet at lave sådan nogle da jeg var barn. Hvor mon de er blevet af ?

    Kh Mette

    SvarSlet
  9. Nydelige farver! Der var du riktig heldig! :)
    LenaE

    SvarSlet
  10. De er helt igennem fantastiske - kan ikke engang udvælge mig bare én, som skulle være min favorit. Det er nok også fordi de bøjler kan noget sammen i højere grad end hver for sig, hvis du ved, hvad jeg mener. Hurra for det :-)

    SvarSlet
  11. Så fine de er, sikke en samling du har efterhånden. Jeg har fået anbefalet det loppemarked af en kollega, men har aldrig nået derind, det må vist skrives på to dó listen :-)

    SvarSlet
  12. De er virkelig fine dine bøjler. Efter svigerfars død har jeg også fundet nogle. Ved ikke om jeg vil beholde dem endnu. Hvis ikke, vil jeg tænke på dig :D

    SvarSlet
  13. Nydelige kleshengere :)
    Morro med mange forskjellige.
    Fin helg til deg :)

    SvarSlet
  14. Super fede bøjler - gid de var mine :)

    SvarSlet